یادداشت های یک خبرنگار

مصطفی قهرمانی(خبرنگار)

یادداشت های یک خبرنگار

مصطفی قهرمانی(خبرنگار)

دل نوشته وبلاگ مصطفی قهرمانی: او تنها وکیل مدافع من است


من او را تنها وکیل مدافع


خودم می دانم


وبلاگ مصطفی قهرمانی(خبرنگار): من او را وکیل خود می دانم و اوست وکیل مدافع من. فقط 

خواسته قلب و دلم را به او گفتم و فقط او مرا به خوبی می شناسد.  او بهترین چیزی است که در این

دنیا دارم و همیشه به او افتخار می کنم.  به او اعتماد دارم و او را تنها وکیل مدافع خودم می دانم...


خدا همیشه با من است و هوای مرا دارد، پس نیازی ندارد که نگران پستی و بلندی های زندگی باشم. قطعا بعضی راه ها که نمی توانم از آنجا بروم، برای خودش حکمتی دارد و داشته است، وگرنه خدا آنقدر مهربان است که خوبی را برای من بنده اش می داند. او هر راهی که به نفع من باشد را جلوی راهم می گذارد. او بهترین قضا و قدر گردان روزگار است. اگر فکری را به سرم می اندازد، حتما برایش حکمتی می داند و اگر جاهایی مانع کارم می شود، حتما برایم مصلحت ندانسته است. همه این چیزها را همان موقع نمی فهمم اما در آینده برایم شیوا و قابل درک می شود و آن زمان او را شکر می گویم. او بهترین قضا و قدر گردان روزگار است. او داستان زندگی مرا از قبل نوشته و می داند که مقصد نهایی من کجاست اما می خواهد خود من این مقصد را بیابم. اگر به او توکل کنم، در بعضی جاها کمکم می کند. او مهربان و از خود گذشته است. او می داند که چگونه با من رفتار کند. او می داند... من او را وکیل خود می دانم و اوست وکیل مدافع من و اوست که جان را به من داده و خودش هم می تواند ان را بگیرد. او خواسته قلب مرا می داند و اگر مصلحتم ببیند، آن راجلوی راهم و اگر نخواهد مانع من می شود. او بهترین پروردگار است. او دانا و تواناست. او خدای من است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد